Thursday, November 8, 2012

ආගම් දෙකක් අතර වෙනස


මුස්ලිම් වරු සහ කතෝලිකයන් අතර වෙනස



මේ කතාව නම් වෙනස් වෙන්න පුලුවන්..අද මේ රටේ ජාතිවාදි ප්‍රශ්ණ ඇති වෙමින් පවතිනවා...අද ගෑණු කෙනෙක් එක්කත් මූණු පොතේ චැට් කරත් හම්බයන්ට බනිනවා...මම නම් එහෙම බනින්න කැමති නෑ...අද මා එක්ක අක්කා කෙනෙක් වලියක් දාගෙන බ්ලොක් කරා...එයාට සත්‍ය වැටහෙයි..මගෙ ෆේස්බුක් අකවුන්ට් එක බ්ලොක් වුනා ඒ ගබ්සාවට එරෙහිව වෝල් පෝස්ට් එකක් දැම්මට..සමහරක් අයට හොඳ දෙයක් දැක්කම ඉන්න බෑ කකියනවා...ඒ ලංකාවේ මිනිස්සුන්ගේ හැටි කකුලෙන් අදිනවා..ගබ්සාවට ගොඩාක් තදින් විරුද්දයි කතෝලික සභාව ඒ වගේම මුස්ලිම් ආගමෙත් එහෙමයි...ඒ ගැන දාපු එකට ෆේස්බුක් එකේ ඉන්නවා සයිබර් සිංහයෝ ඒ අයට අනෙක් ආගම් පේන්න බෑ..ඉතින් මාව රිපෝර්ට් කරා..රිපෝර්ට් කරන්න කලින් දාලා මට මැසේජ් එකක් කතෝලික සභාවේ එවුන්ට පස්ස දෙන එකෙක්ද? තෝ කියලා...මං තෝව රිපෝර්ට් කරනවා කියලා..මිනිහා අර සොරි .කොම් එකට මං ගැන කියලා ඒකේ ඉන්න  නපුංසක සිංහයෝ මාව රිපෝට් කලා...ඉතින් මං ඒ අක්කට ඒ ගැන කිව්වම එයා කියනවා ඒ මුස්ලිම් එවුන්ගේ වැඩලු..අනේ නෙදකින් අක්කේ..ඔයා කොහෙද? ලංකාවේදි නැත්තම් වෙන රටක වෙන්න ඇති..කමක් නෑ ඒ ගැන වැඩියෙ කියන්න ඕනේ නෑ..දැන් ගොඩාක් අය අල්ලා දෙවියන්ට බනිනවනේ..කතෝලික අපිඅටත් ඒක රිදෙනවා..මුස්ලිම් කතෝලික කියන්නේ එකම දෙවියන්ව අදහන ආගම් 2ක්..අපි වෙනසකට වගේ ජේසුව අදහනවා..තව අපේ වැරැද්දක් පිල්ලිම වන්දනාව..ඒක බයිබලයේ පවා තියනව පිලිම වන්දනා කරන්න එපා කියලා..මාත් ඒකයි කියන්නේ අපි පිලිමෙකට වැන්දා කියලා වැඩක් නෑ..මුස්ලිම් සහ කතෝලික අබ්‍රාඅම්ගෙන් පැවත එන ජාතියක්..දෙවියන් වහන්සේ අබ්‍රාහම් තුමාට කිව්වා.. අබ්‍රහම් මම නුඹගෙන් විශාල ජාතියක් බිහි කරනවා..එය මුලු පොලෝ තලේම පැතිර්නවා...ඉතින් ඒක අද ඇත්තක් වෙලා ඉවරයි...ඒ නිසා සියලුම අයට කියන්නේ මුස්ලිම් අයගේ දෙවියන් කියන්නේ කතෝලික අයගේ දෙවියන්මයි....ඒ හින්දා දෙවියන්ගේ නාමයට කුණු හරපෙන් බනින්න එපා..ඔයාලා හිතනවා ඇති අපි නොදැකපු දෙවියෙක් වදිනවා කියලා..සක්ශි තියනවා ගොඩාක්..ඒ ගැන....ඒ දේවල් ඉදිරියේදි කතා කරමු ..අක්කේ දැන් වත් තේරුණාද? කවුද? කැත වැඩේ කලේ කියලා..ඔයා ඉස්සරහට දුක්වෙයි...

No comments:

Post a Comment