Friday, October 19, 2012

මට සමාවෙන්න ජේසුනි


 

 මං ආසම කිතුණු ගීතිකාවක් මේක මේ ගීතිකාව කියන්නේ බ්‍රදර් ඇන්ටන් චාල්ස් තෝමස් ..මේ ගීතිකාව අහද්දි මට මගේ අතීතය මතක් වෙන්නේ..මං ලොකු පවු කාරයෙක් ජේසුව විශ්වාස නොකර තැන තැන දිව්වා..ජේසුට ඇඟිල්ල දික් කරලා හදවතින් බනින්න ඇති ඒ මගේ කේන්තියට මං අද ඒ ගැන ලැජ්ජ වෙවි දුක් විඳිනවා..කොහෙ ගියත් ආයේ මං ආවේ ජේසු ලඟටමයි........මං වගේ පවු කාරයෙක්ව ජේසු ආදරෙන් පිලි ගත්තා මං ආයේ වැරදි කරන්නේ නෑ.. මට සමාවෙන්න ජේසුනි..





මට දරන්න බෑ ජේසුනී ඔබේ ආදරේ
දෙනෙතින් කඳුලැලි ගලනවා මගේ ජේසුනී
මට කියන්න බෑ වචනයෙන් මගේ ජේසුනී
හදවත ඉකි බිද හඩනවා මගේ ජේසුනී
මට වචන නෑ ඔබේ ගුණ ගයන්න ජේසුනී

මං ආදරෙයි ආදරෙයි සුදු ජේසුනී
මං ආදරෙයි...


සහනය සොයා ලෝකයේ ඉගිලුනා
මා රැවටුනා සෑමදා මා තනි වුනා
හද පෑරුණා වේදනාවෙන් මිරිකුනා
සිත කැළඹුනා පාපයේ මා සැගවුනා


මගේමයි කියා ආදරේ කල සැමදෙනා

මා හැරගියා ජීවිතේ මට තේරුණා
ඔබ හමුවුනා ආදරේ දැක හිනැහුනා
හද සැනසුනා ජේසුනි ඔබ ලං වුනා

No comments:

Post a Comment